Obradoiro Foro de Inimgración acampada Compostela!!!

Venres 10 de Xuño

Ás 18:00hs na acampada
do Obradoiro

“Rompendo fronteiras: análise das políticas
migratorias actuais a partir de voces
migrantes”

Obradoiro a cargo de compañeiras
do Foro Galego da Inmigración

“(…) darnos tempos a analizar que sociedade constrúese sobre o estado
de excepción contra a poboación inmigrante e como podemos combatela.
Apaguemos xa o televisor.”

E. Romero

Un comentario en “Obradoiro Foro de Inimgración acampada Compostela!!!

  1. Querid@s amig@s do Foro:

    Tedes toda a miña simpatía. Eu tamén nacín fóra. No entanto, non tiven nin teño algúns dos problemas que moit@s de vos tivestes e tedes. Hai un criterio arbitrario – o da ascendencia – que me outorgó un privilexio sobre o de outras persoas que naceron fóra: a posibilidade de ter a nacionalidade que da acceso aos dereitos neste territorio. A ascendencia tamén me legou outro privilexio: o de non ter un fenotipo – apariencia física – que fixese que me sinalasen como alguén de fóra.

    Isto non quere dicir que eu nunca experrimentase discriminación. Son muller, e son muller consciente de que vivimos nun mundo androcéntrico no que ser muller tamén é un factor de exclusión, un factor que te convirte en cidadá de segunda en moitísimos ámbitos.

    Por iso, vos pido por favor que mudedes a vosa linguaxe sexista e que alí onde dicides “apoio ao inmigrante” digades “apoio ás persoas inmigrantes”. É sinxelo. Non quero ser excluída da linguaxe, igual que non quero que vos sexades excluíd@s dos dereitos que só se lle conceden ás cidadás e cidadáns. (Os dereitos humanos están por riba das fronteiras; a terra é de todas as persoas.) Amais, esa linguaxe agocha ás mulleres inmigrantes.

    Sorte en todo.

Responder

