Começa o Serviço de Integraçom Lingüística para Imigrantes

Gentalha do Pichel

141210_gentalhalinguaimigrantes

Organiza-o a Gentalha do Pichel (Compostela). O voluntariado pola língua é um programa gratuito que pretende pôr em contacto pessoas que falam galego habitualmente com pessoas que por diversas razons nom tenhem maneira de aprender e treinar a língua oralmente para avançar na sua aquisiçom. Proporcionar um ámbito de comunicaçom galegófona a estas pessoas é o principal objectivo do voluntariado

.

QUEM PARTICIPA?

No programa Voluntariado pola Língua participam pares de pessoas voluntárias e aprendentes:

Poderám ser aprendentes todas aquelas pessoas que por diversas razons nom usem a língua oralmente e queiram avançar na sua aquisiçom. Principalmente serám pessoas vindas de fora que estejam a morar na Galiza, ainda que também podam participar galegos e galegas que nom dominem a língua falada porque carecem de um ámbito comunicativo para darem os primeiros passos.

Os voluntários e voluntárias tenhem a motivaçom de introduzir outra pessoa no uso da língua oral, dando-lhe um ámbito de comunicaçom do qual o aprendente nom dispom. Estes voluntários ou voluntárias, que som disponibilizadas pola Gentalha do Pichel, expressam-se em galego fluentemente e tentam falar com a máxima qualidade de galego possível perante umha pessoa que está a dar os primeiros passos.

QUE DEVES FAZER?

Para ser aprendente só deves telefonar ou escrever-nos um mail e dar uns mínimos dados pessoais para saber o teu nível de língua e como podemos contactar-te. Depois, haverás de comprometer-te a compartilhar polo menos dez horas de conversa (mais ou menos umha por semana) durante três meses. Para isso poderás combinar com o teu voluntário ou voluntária onde vós quigerdes: para tomar um café, passear pola cidade…

PORQUE É IMPORTANTE?

Por diversas razons, há muitas pessoas que querem aprender a nossa língua e nom disponhem de um ámbito comunicativo para o fazerem. Umha boa maneira de paliá-lo é esta, que para além da vertente lingüística representa um modelo de integraçom humana e que já foi experimentada noutros países. Na Catalunha, por exemplo, está a juntar dezenas de milhares de pares lingüísticos e os resultados som magníficos.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s